Superbet sponsorem Jagiellonii
Tym samym Jagiellonia Białystok to już czwarty klub Ekstraklasy, obok Lecha Poznań, Górnika Zabrze oraz GKS-u Katowice, który nawiązał współpracę z Superbetem. Marka zapowiada wiele dedykowanych akcji, wydarzeń i niespodzianek skierowanych do fanów podlaskiego klubu, jako że współpraca ma mieć szczególnie kibicowski charakter.
Pierwsza dedykowana akcja w stronę kibiców Jagi już wystartowała. Superbet dopłaci aż 100 zł do zakupu oficjalnej koszulki meczowej Jagiellonii. Łącznie w ramach akcji dostępnych będzie 1920 koszulek – liczba ta symbolicznie nawiązuje do roku powstania klubu. Promocja obowiązuje zarówno w sprzedaży stacjonarnej, jak i online i jest skierowana do wszystkich użytkowników aplikacji Superbet. Do tego fani otrzymają bonus powitalny, jeśli zarejestrują się w aplikacji używając specjalnego kodu “JAGA”.
— Jagiellonia doskonale wpisuje się w naszą strategię sponsoringową – to klub z ambicjami, silną tożsamością i ogromnym potencjałem, który łączy nowoczesność z lokalnym charakterem. Cieszymy się, że możemy wspólnie rozpocząć tę drogę. Nasze logo będzie teraz obecne na frontach koszulek aż czterech klubów Ekstraklasy, co tylko potwierdza, że konsekwentnie budujemy pozycję lidera w obszarze sponsoringu sportowego – stwierdził Łukasz Seweryniak, General Manager Superbet Polska.
— Jestem niezmiernie dumny i szczęśliwy z powodu nawiązania współpracy z tak uznaną oraz rozpoznawalną marką jak Superbet. Chciałbym zaznaczyć, że jest to najwyższa w historii klubu umowa sponsorska, co jeszcze bardziej podkreśla wagę tego partnerstwa. Myślę, że słowo „partnerstwo” jest kluczowym w kontekście naszej umowy. Najbardziej jestem szczęśliwy dlatego, że nie zyskujemy jedynie sponsora, a prawdziwego Partnera, z którym wspólnie osiągniemy wiele – powiedział Prezes Zarządu Jagiellonii Białystok, Ziemowit Deptuła.