Królewski złożył propozycję
Wraz z końcem września wygasał termin przejmowania ofert na sponsora tytularnego obiektu Wisły Kraków. Jak informowała z czasem Gazeta Krakowska, z dwóch firm które wystartowały w konkursie, jedna propozycja pochodzi od firm Synerise, gdzie większościowym akcjonariuszem jest Jarosław Królewski i firmy Szubryt, która już dawniej reklamowała się na koszulkach krakowskiej ekipy.
Portal Love Kraków wyjaśnia, że Jarosław Królewski złożył ofertę, tak by w przyszłości mógł zwolnić miejsce, jeżeli znajdzie sponsora, który przedstawi lepszą ofertę. Miałby podpisać umowę na trzy lata. Z przedstawionymi ofertami komisja konkursowa zapozna się w środę, 8 października. Jeżeli ostatecznie zostanie dobity targ, mniej więcej połowa środków od sponsora trafi do Wisły Kraków.
Biała Gwiazda fantastycznie weszła w nowy sezon pierwszej ligi, zaliczając w dwunastu kolejkach bilans dziewięciu zwycięstw, dwóch remisów i tylko jednej porażki. Szczególnie imponująca jest postawa ofensywna zespołu Mariusza Jopa, który strzelił już 37 goli w samej lidze. To o dwanaście więcej, niż druga najlepsza drużyna ligi pod tym względem (Wieczysta Kraków i Pogoń Grodzisk Mazowiecki).
Aktualnie Wisła Kraków ma siedem punktów przewagi nad drugim miejscem i pewnie zmierza ku awansowi do elity. Następnym jej meczem w lidze będzie wyjazdowe starcie z Puszczą Niepołomice (20.10, 19:00). Później zagra przed własną publicznością ze Stalą Rzeszów (26.10, 14:30).