Superbet może się pochwalić najszerszą ofertą prematch i live na III oraz IV ligę i wokół tego zbudował oryginalną kampanię, w której nie zabrakło nawet… sterowca.
Nowy spot to historia dwóch ambasadorów Superbet – Jerzego Dudka i Sławomira Peszki – którzy wspólnie lądują na trybunach w… Kraśniku. Tam delektują się futbolem najbliższym sercu kibica, tym lokalnym, gdzie fani mogą dopingować „chłopaków z sąsiedztwa”. Korzystając z szerokiej oferty zakładów na niższe ligi, mogą skutecznie obstawiać mecz na żywo w Superbet, korzystając ze swoich obserwacji. Klimatyczny klip realizowany przez agencję Key Story był kręcony na stadionie – i przy dużym wsparciu – czwartoligowej Stali Kraśnik, a dialogi ambasadorów do złudzenia przypominają te, jakie wielu kibiców, właściwie na każdym małym stadionie w naszym kraju, toczy regularnie przy okazji każdego spotkania. Już niebawem w ramach kampanii Superregio ukaże się również drugi spot, w którym do duetu ambasadorów dołączy Mateusz Borek.
– W Superbet jesteśmy przede wszystkim fanami sportu i emocji, a te z znajdujemy nie tylko na wielkich stadionach, ale też na tych mniejszych, gdzie w gronie najbliższych znajomych możemy oglądać w akcji kolegów z osiedla czy znajomych ze szkoły. To dlatego pojawiamy się nie tylko na stadionach takich jak legendarna Maracana, ale też dbamy o lokalny, polski futbol w ramach Superregio. Chcemy być jeszcze bliżej naszych klientów i dać im możliwość obstawiania tego, co jest im naprawdę bliskie. O tym właśnie opowiada nasza najnowsza kampania, przeznaczona do kanałów digital i social media – mówi Katarzyna Gawlik, dyrektorka marketingu w Superbet Polska.
Marka Superbet od lat nie zapomina o zasadzie „myśl globalnie, działaj lokalnie”, budując sieć kilkudziesięciu klubów partnerskich z niższych lig w ramach programu Superregio. Kluczową częścią projektu jest też zapewnienie graczom najlepszej oferty zakładów na III oraz IV ligę. U tego bukmachera mogą obstawiać mecze nie tylko przed ich rozpoczęciem, ale też na żywo, dodając jeszcze więcej emocji do swoich wizyt na lokalnych stadionach.
– W naszym portfolio sponsoringowym nie brakuje wielkich marek, jak Lech Poznań, Górnik Zabrze, GKS Katowice czy Wisła Kraków, jesteśmy również dumnym sponsorem reprezentacji Polski w skokach narciarskich, ale patrzymy nie tylko na te największe stadiony i najpopularniejsze dyscypliny sportu. To dzięki marce Superbet fani mogą cieszyć się największymi w regionie turniejami w dart czy szachy, a za sprawą Superregio jesteśmy obecni wszędzie tam, gdzie serca sympatyków lokalnego futbolu biją mocniej. Dlatego też w najnowszej kampanii postanowiliśmy skupić się właśnie na naszej ofercie, bezapelacyjnie najlepszej na rynku, na rozgrywki III oraz IV ligi piłkarskiej. Dzięki naszym ambasadorom, którzy w naturalny sposób łączą doświadczenie z największych sportowych aren z pasją i miłością do lokalnego futbolu, jeszcze lepiej możemy połączyć naszą markę z kibicami – podkreśla Bartosz Malaka, Head of Marketing & Sponsoring w Superbet Polska i dodaje: – Stadiony lokalnych klubów to miejsce spotkań kibiców, którzy znają się od lat i przez długi czas, często siedząc niezmiennie na tym samym miejscu, wspierają swój zespół. Wiedzą o nim praktycznie wszystko, są wyposażeni w informacje, których pozazdrościłby im niejeden skaut, dlatego dajemy im możliwość dołożenia dodatkowej dawki emocji i postawienia na swój klub.
Po stronie Superbet za przygotowanie kampanii odpowiadała Katarzyna Gawlik, Bartosz Malaka oraz Paweł Kozioł, Senior Marketing Specialist. Po stronie Key Story w projekt zaangażowani byli: Mateusz Pleskacz (scenariusz i reżyseria), Jan Rajpolt (produkcja), Dawid Gut (DOP), Aleksandra Kalinowska (Postproduction Manager) oraz Jacek Nastał (Art Director / compositing).
Superbet wystartował z kampanią już teraz, w drugiej części rundy jesiennej, planując mocny relaunch na wiosnę. Wówczas, po wznowieniu piłkarskich rozgrywkach w niższych ligach po zimowej przerwie, planowane są liczne dodatkowe aktywacje na boiskach III i IV ligi w ramach projektu Superregio.