– Chcemy razem budować wielkiego Górnika. Widzimy, że klub zmierza w dobrym kierunku i dlatego zdecydowaliśmy się jeszcze mocniej zaangażować w ten sponsoring – podkreśla Łukasz Seweryniak, General Manager Superbet Polska.
Uwagę kibiców podczas prezentacji drużyny i nowych strojów zespołu na sezon 2024/25 przyciągnęła istotna zmiana: logotyp marki Superbet, dotychczas umieszczony na plecach koszulki pierwszej drużyny, od teraz znajduje się na honorowym miejscu na froncie. Lukas Podolski z dumą prezentował nowy strój, będący dowodem na to, że Górnik Zabrze, po udanym sportowo poprzednim sezonie i obiecujących zmianach w klubie, jest coraz bardziej atrakcyjnym kąskiem na rynku sponsoringowym.
– Widzimy, że Klub jako całość, jego kibice i pracownicy, wspólnie pracują nad tym, żeby Górnik był wielki. Dokładamy do tego kolejną cegiełkę, licząc na to, że razem zbudujemy mur nie do skruszenia. Wierzymy w siłę społeczności Górnika i we wspólną, piękną przyszłość. Jesteśmy razem od 2021 roku, zrealizowaliśmy w Zabrzu wiele udanych akcji i wierzymy, że wszystko co najlepsze jeszcze przed nami – mówi Łukasz Seweryniak.
Superbet został sponsorem Górnika Zabrze w sezonie 2021/22. Od tego czasu zaskarbił sobie sympatię kibiców nie tylko za sprawą wsparcia klubowego budżetu, ale również wielu niestandardowych aktywacji, nakierowanych na sprawianie radości kibicom. Przypomnijmy, że Sponsor Górnika regularnie organizuje na stadionie w Zabrzu konkursy, w których wydawano na przykład nowiutkie Fiaty 500 czy 10 000 złotych. Bukmacher aktywnie włączył się także w obchody 75-lecia Górnika, stworzył dla kibiców dedykowanego typera, a także regularnie zapewnia fanom dobrą zabawę w swojej strefie na meczach domowych. Superbet w 2021 roku dofinansował również kwotą 100 złotych zakup aż 1948 nowych koszulek meczowych przez fanów z Zabrza.
– Nasza współpraca to o wiele więcej niż tylko logotyp na koszulce czy ekspozycja na bandach podczas meczów, chociaż tej oczywiście też nie zabraknie. Superbet jest częścią Górnika, a Górnik częścią Superbetu, czego dowodem był chociażby niedawny udział piłkarzy z Zabrza, wraz z Lukasem Podolskim, w naszym spocie reklamowym na EURO. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, co udało nam się zrobić wspólnie do tej pory i dlatego idziemy do przodu! – podsumowuje Bartosz Malaka, Head of Marketing – Sponsoring & Partnerships w Superbet Polska.