HomePiłka nożnaWielka piłka zbliża się do Ziemi! Superbet rusza z niezwykłą kampanią

Wielka piłka zbliża się do Ziemi! Superbet rusza z niezwykłą kampanią

Źródło: materiał prasowy

Aktualizacja:

Taksówki zatrzymujące się na środku ulicy. Zszokowani obywatele zamierający przed teleodbiornikami w barach i na ulicach. Mieszkańcy Niemiec obserwujący dziwne zjawisko na niebie i… aktorska rola Lukasa Podolskiego, mistrza świata z 2006 roku, obecnie grającego w Górniku Zabrze.

Superbet

To wszystko widzowie będą mogli zobaczyć TV podczas piłkarskich mistrzostw Europy za sprawą marki Superbet!

– Nasza nowa kampania pokazuje świat na chwilę przed nadejściem Wielkiej Piłki. To moment, w którym wszyscy zamierają, patrząc w niebo, aby już za chwilę skupić wzrok na niemieckich boiskach i walce biało-czerwonych o sukces. To będzie najważniejsze wydarzenie sportowe roku – podkreśla Katarzyna Gawlik, Dyrektorka Marketingu Superbet.

Nowa kampania marketingowa startuje przed mistrzostwami Europy w piłce nożnej. Zrealizowana razem z agencją Molecular reklama pokazuje świat na chwilę przed nadejściem Wielkiej Piłki. To pierwsza tak duża kampania zrealizowana lokalnie przez Superbet. Trzydziestosekundowy spot jest naszpikowany gwiazdami – od Mateusza Borka, przez Sławomira Peszkę i Jerzego Dudka, po specjalną rolę piłkarzy Lecha Poznań i Górnika Zabrze, w tym Lukasa Podolskiego. Na gościnnych występach możemy zobaczyć też… bawarską rodzinę wraz z ogrodowym krasnalem.

Razem ze spotem 30”, kampania będzie składała się z dodatkowych materiałów 15”, poświęconych dwóm produktom bukmacherskim. Pierwszy to Superprzewaga, autorskie rozwiązanie Superbet, dzięki któremu kupony są rozliczane na korzyść graczy już przy dwubramkowym prowadzeniu wybranej drużyny, niezależnie od końcowego rezultatu. Kampania obejmuję telewizję, digital, social media i nośniki DOOH, a trwać będzie do końca lipca.

– Do marketingu zawsze staramy się podchodzić kreatywnie i nieszablonowo, stąd taki kierunek działań wokół mistrzostw Europy. Udało nam się zaangażować do tej kampanii szerokie grono naszych ambasadorów, a także sponsorowanych klubów z Ekstraklasy. Jesteśmy przekonani, że ten pełen smaczków i humoru spot znów wyróżni się wśród innych i skutecznie zapadnie w pamięci kibiców, wpisując się przy tym w koncept GO SUPER, motyw przewodni naszych działań marketingowych jako Grupy od lat.– mówi Bartosz Malaka, Head of Marketing – Sponsoring & Partnerships w Superbet Polska.

Za pomysł i produkcję kampanii odpowiada warszawska agencja Molecular Creative (dawniej BBDO WWA) współpracująca z marką Superbet od 2022 roku. Koncept kreatywny powstał wspólnie z Katarzyną Gawlik i Bartoszem Malaką. Filmy w reżyserii Michała Korzeckiego zrealizowały Papaya Films, Lunapark i Efektura. Zakupem mediów zajmuje się OMD wspólnie z zespołem inhouse Superbet.

O Superbet


Grupa Superbet to globalny operator zakładów bukmacherskich i gier on-line charakteryzujący się wysoką dynamiką wzrostu i szybkim rozwojem. Globalnie grupa zatrudnia ponad 5 tysięcy osób, prowadząc działalność bukmacherską w Rumunii, Polsce, Brazylii, Belgii i Serbii. Na rynku polskim jest obecna od 2018 roku jako marka Superbet. Od 2020 roku oferuje zakłady on-line w aplikacji mobilnej oraz na stronie superbet.pl. Superbet ma ponad 22% udziału w polskim rynku bukmacherskim online i jest wiceliderem bukmacherskiego rynku online w naszym kraju.


Firma może się pochwalić nagrodami w plebiscycie NAGRODY BUKMACHERSKIE 2021, 2022 i 2023 w kategorii Najlepszy Bukmacher, Najlepsza Aplikacja Mobilna, Najlepsza Oferta Live, Najlepsza Oferta na Piłkę Nożną, Najlepszy Marketing i Nagroda Użytkowników, z których w ostatniej edycji plebiscytu aż 61% wybrało Superbet jako najlepszego bukmachera w Polsce.


Co sprawia, że gracze wybierają Superbet? Stałe promocje takie jak Superprzewaga czy Superbonus powodują, że graczom po prostu nie opłaca się grać gdzie indziej, a atrakcyjne nagrody w darmowych grach jak Supergame czy Superspin przyciągają do wspólnej zabawy również tych, którzy szukają innych sposobów na sportową rozrywkę. Gdy dodasz do tego wielokrotnie nagradzaną aplikację, w której możesz oglądać na żywo transmisje meczów, śledzić statystyki czy przeglądać kupony innych graczy dzięki platformie do gry społecznościowej Supersocial, silna pozycja Superbetu na polskim rynku jest w pełni zrozumiała.


Superbet od początku działalności na naszym rynku prężnie wspiera polski sport. Od 1 lipca 2023 roku został sponsorem strategicznym Lecha Poznań oraz jego Akademii. To jedna z największych umów partnerskich w polskiej piłce klubowej i pierwsza w takiej formule. W Ekstraklasie sponsoruje też Górnika Zabrze, a w niższych ligach GKS Tychy i Stomil Olsztyn. Bukmacher jest również sponsorem reprezentacji Polski w skokach narciarskich oraz największego turnieju szachowego – Superbet Rapid&Blitz – oraz w darcie – Superbet Poland Darts Masters.

Kategorie:

Przeczytaj więcej

Zobacz więcej ›

Neymar wbił Rodriemu szpilkę. Poszło o Viniciusa
Haaland zabrał głos ws. Guardioli! Wielkie słowa Norwega
Miał być niewypał, a będzie jedenastka sezonu? Życiowa forma Moisesa Caicedo
Mourinho skontaktował się z Amorimem! Chodzi o pracę w Manchesterze United
Piast Gliwice nad przepaścią! Los klubu w rękach radnych
Papszun ocenił grę reprezentacji Polski. Odniósł się do słów Probierza
Leonardo Rocha ma w czym wybierać. Chętni tłumnie pojawią się w Radomiu
Flick odpowiedział na słowa Messiego. Szybka reakcja
Lechia Gdańsk w końcu wygra? “Zrobimy wszystko, aby wygrać”
Pogoń czeka na pierwszą wyjazdową wygraną. Wracają ważny zawodnicy