– Pierwszy rok pokazał nam dobitnie, jaki potencjał drzemie w tej superdynamicznej dyscyplinie sportu. Dlatego zdecydowaliśmy się na przedłużenie współpracy – podkreśla Łukasz Seweryniak, General Manager Superbet Polska. Podpisanie nowej umowy zostało oficjalnie ogłoszone podczas uroczystej gali w Opolu.
W sponsoringowym DNA Superbetu kluczem jest angażowanie lokalnych społeczności i pełnienie roli partnera aktywnego, zapewniającego fanom wartość dodaną. Nie inaczej jest w przypadku sponsoringu FOGO Futsal Ekstraklasy. Od samego początku sponsor postawił na szereg działań zarówno online, jak i offline, które bezpośrednio angażowały kibiców w halach i przed ekranami, z korzyścią dla całej dyscypliny.
– Jesteśmy dumni z tego, co udało nam się na tych polach osiągnąć, zarówno jeśli chodzi o liczby, jak i o odbiór naszych działań u kibiców. Widać było duże zaangażowanie we wspólne działania, niezależnie czy mówimy o głosowaniach na Superbohatera Kolejki w internecie, czy wspólną zabawę w strefach. W tym sezonie na pewno też nie pozwolimy sympatykom futsalu się nudzić – uśmiecha się Łukasz Seweryniak.
Cotygodniowe głosowania na Superbohatera Kolejki, w których łącznie oddano dziesiątkit ysięcy głosów, pozwoliły kibicom z Leszna, Lubawy i Gliwic wygrać strefy kibica, zawierające charakterystyczne dla marki elementy – szachy, darty oraz piłkarzyki, które będą na stałe cieszyć fanów na meczach domowych. To jednak nie koniec atrakcji zapewnianych przez Superbet. Bukmacher odwiedzał także futsalowe hale z superstrefami, które cieszyły się ogromną popularnością. Kibice wszystkich zespołów, które awansowały do fazy play-off, mieli szansę wygrania limitowanych dedykowanych koszulek z autografami w internecie i w halach.
– Pierwszy rok współpracy przyniósł nam wiele wspólnych akcji, z których mogli skorzystać przede wszystkim nasi kibice, co zdecydowanie cieszy najbardziej. Ich aktywność kolejny raz pokazała zresztą jak duży potencjał ma nasza dyscyplina i jak wiele osób nią żyje. W nadchodzącym sezonie nadal razem z Superbet chcemy wychodzić do naszych fanów, co docelowo powinno otworzyć nam drzwi do nowych kibiców. Superbet to marka, która posiada silną i stabilną pozycję na rynku, jest doceniana przez ekspertów i widoczna w przestrzeni publicznej. Wierzę, że wspólnym wysiłkiem razem możemy wiele osiągnąć – mówi Paweł Mrozkowiak, prezes FOGO Futsal Ekstraklasy.
W nadchodzących rozrywkach nie zabraknie kolejnych niespodzianek. – W Superbet lubimy angażować się również w dyscypliny, które może niekoniecznie goszczą codziennie na pierwszych stronach gazet, ale są ważne dla lokalnych społeczności i mają duży potencjał do rozwoju. Widzimy przed futsalem ciekawą przyszłość, na własne oczy widzimy postęp z każdym rokiem. Nie wątpimy, że ta dyscyplina będzie się nadal rozwijać i porywać kibiców – dodaje General Manager Superbet Polska.