Lewandowski ambasadorem Zalando
O objęciu roli globalnego ambasadora Zalando przez Lewandowskiego dowiadujemy się z oficjalnego komunikatu niemieckiego sklepu internetowego, skupiającego się głównie na sprzedaży odzieży i obuwia. Wraz z nim ogłoszono także nawiązanie współpracy z Alexią Putellas, piłkarką FC Barcelony.
– Współpraca z Zalando była wspaniałym doświadczeniem. Jest ona zgodna z moim przekonaniem, że sport to nie tylko rywalizacja, ale ciągłe doskonalenie się i osiąganie nowych szczytów bez strachu przed porażką. W piłce nożnej, tak jak w życiu, chodzi o codzienne pójście do przodu i doskonalenie się. Ta kampania przypomina nam, że najlepsze chwile są jeszcze przed nami, jednocześnie zachęcając wszystkich do zaakceptowania wzlotów i upadków podczas podróży – tłumaczył Lewandowski.
Zalando uruchamia nową kolekcję
Głównym celem kampanii Zalando jest zachęcenie osób kupujących poprzez platformę do uprawiania sportu, niezależnie od dyscypliny. W jej ramach wystartowała również sprzedaż kolekcji Adaptive Sports, za której produkcję odpowiedzialne są Pier One Sports oraz Even&Odd active, marki własne platformy.
– Pod wpływem emocji związanych ze sportowym latem, korzystamy z okazji, aby nawiązać kontakt z naszymi klientami. Chcemy pokazać, jak dostęp Zalando do najlepszych marek sportowych i odpowiedniego asortymentu sportowego, pozwala każdemu osiągać najlepsze wyniki. Obserwowanie, jak historia ożywa, dzięki tak znakomitym talentom, jak Robert Lewandowski i Alexia Putellas jest dla nas wszystkich momentem dumy – powiedziała cytowana przez “Nowy Marketing” Sara Spännar, wiceprezes ds. marketingu w Zalando.