HomePiłka nożnaNowa współpraca Lewandowskiego. Został globalnym ambasadorem Zalando

Nowa współpraca Lewandowskiego. Został globalnym ambasadorem Zalando

Źródło: Zalando/Nowy Marketing

Aktualizacja:

Robert Lewandowski i piłkarka FC Barcelony, Alexia Putellas zostali nowymi globalnymi ambasadorami popularnej marki Zalando. Oboje będą twarzami kampanii “Your best is yet to come”, której celem jest zachęcanie do uprawiania sportu.

Robert Lewandowski

Pawel Bejnarowicz / PressFocus

Lewandowski ambasadorem Zalando

O objęciu roli globalnego ambasadora Zalando przez Lewandowskiego dowiadujemy się z oficjalnego komunikatu niemieckiego sklepu internetowego, skupiającego się głównie na sprzedaży odzieży i obuwia. Wraz z nim ogłoszono także nawiązanie współpracy z Alexią Putellas, piłkarką FC Barcelony.

Współpraca z Zalando była wspaniałym doświadczeniem. Jest ona zgodna z moim przekonaniem, że sport to nie tylko rywalizacja, ale ciągłe doskonalenie się i osiąganie nowych szczytów bez strachu przed porażką. W piłce nożnej, tak jak w życiu, chodzi o codzienne pójście do przodu i doskonalenie się. Ta kampania przypomina nam, że najlepsze chwile są jeszcze przed nami, jednocześnie zachęcając wszystkich do zaakceptowania wzlotów i upadków podczas podróży – tłumaczył Lewandowski.

Zalando uruchamia nową kolekcję

Głównym celem kampanii Zalando jest zachęcenie osób kupujących poprzez platformę do uprawiania sportu, niezależnie od dyscypliny. W jej ramach wystartowała również sprzedaż kolekcji Adaptive Sports, za której produkcję odpowiedzialne są Pier One Sports oraz Even&Odd active, marki własne platformy.

Pod wpływem emocji związanych ze sportowym latem, korzystamy z okazji, aby nawiązać kontakt z naszymi klientami. Chcemy pokazać, jak dostęp Zalando do najlepszych marek sportowych i odpowiedniego asortymentu sportowego, pozwala każdemu osiągać najlepsze wyniki. Obserwowanie, jak historia ożywa, dzięki tak znakomitym talentom, jak Robert Lewandowski i Alexia Putellas jest dla nas wszystkich momentem dumy – powiedziała cytowana przez “Nowy Marketing” Sara Spännar, wiceprezes ds. marketingu w Zalando.

Kategorie:

Przeczytaj więcej

Zobacz więcej ›

Ekipę mistrza Niemiec czeka nieuniknione? Niepewna przyszłość kluczowych postaci
Przemowa Feio w przerwie meczu z Rakowem. Ujawniono, co mówił [WIDEO]
Mecz Ekstraklasy budzi zainteresowanie policji i prokuratury. Klub wciąż czeka na karę
Nowy rekord w UEFA Youth League! Zdobywca bramki ma ledwie 14 lat
Lech Poznań ze zmianami. Liderzy wybrani
Lech Poznań odrzucił tego trenera. Wszystko przez krytyczną wypowiedź
Blaz Kramer zdradził kiedy wróci do Warszawy. Kibice będą zadowoleni z okoliczności
Oficjalnie: UEFA reaguje. Kara dla polskiego klubu zmniejszona
Luis Enrique nie mógł uwierzyć w to, co zrobił Dembele [ZDJĘCIE]
Robert Lewandowski rozpoczyna pościg. Przed napastnikiem legendarne nazwiska