HomePiłka nożnaNowa współpraca Lewandowskiego. Został globalnym ambasadorem Zalando

Nowa współpraca Lewandowskiego. Został globalnym ambasadorem Zalando

Źródło: Zalando/Nowy Marketing

Aktualizacja:

Robert Lewandowski i piłkarka FC Barcelony, Alexia Putellas zostali nowymi globalnymi ambasadorami popularnej marki Zalando. Oboje będą twarzami kampanii „Your best is yet to come”, której celem jest zachęcanie do uprawiania sportu.

Robert Lewandowski

Pawel Bejnarowicz / PressFocus

Lewandowski ambasadorem Zalando

O objęciu roli globalnego ambasadora Zalando przez Lewandowskiego dowiadujemy się z oficjalnego komunikatu niemieckiego sklepu internetowego, skupiającego się głównie na sprzedaży odzieży i obuwia. Wraz z nim ogłoszono także nawiązanie współpracy z Alexią Putellas, piłkarką FC Barcelony.

Współpraca z Zalando była wspaniałym doświadczeniem. Jest ona zgodna z moim przekonaniem, że sport to nie tylko rywalizacja, ale ciągłe doskonalenie się i osiąganie nowych szczytów bez strachu przed porażką. W piłce nożnej, tak jak w życiu, chodzi o codzienne pójście do przodu i doskonalenie się. Ta kampania przypomina nam, że najlepsze chwile są jeszcze przed nami, jednocześnie zachęcając wszystkich do zaakceptowania wzlotów i upadków podczas podróży – tłumaczył Lewandowski.

Zalando uruchamia nową kolekcję

Głównym celem kampanii Zalando jest zachęcenie osób kupujących poprzez platformę do uprawiania sportu, niezależnie od dyscypliny. W jej ramach wystartowała również sprzedaż kolekcji Adaptive Sports, za której produkcję odpowiedzialne są Pier One Sports oraz Even&Odd active, marki własne platformy.

Pod wpływem emocji związanych ze sportowym latem, korzystamy z okazji, aby nawiązać kontakt z naszymi klientami. Chcemy pokazać, jak dostęp Zalando do najlepszych marek sportowych i odpowiedniego asortymentu sportowego, pozwala każdemu osiągać najlepsze wyniki. Obserwowanie, jak historia ożywa, dzięki tak znakomitym talentom, jak Robert Lewandowski i Alexia Putellas jest dla nas wszystkich momentem dumy – powiedziała cytowana przez „Nowy Marketing” Sara Spännar, wiceprezes ds. marketingu w Zalando.

Kategorie:

Przeczytaj więcej

Zobacz więcej ›

„Nieoczekiwany problem” Jagiellonii na horyzoncie. Gwiazdor zostanie sprzedany?
Frederiksen zszokował na konferencji. „Niesłychana pycha”
Lewandowski wywołał burzę, a tu takie wieści. Hiszpanie ogłaszają!
Widzew zapłacił za niego 1,5 miliona euro, a na razie jest niewypałem. “Muszę go odblokować”
OFICJALNIE: Nicola Zalewski stracił trenera. Atalanta podjęła decyzję
Został wykreślony ze składu. Teraz Legia będzie go potrzebować
Dariusz Mioduski nie zatrudni tego trenera. „Ma uprzedzenie”
Poznano powód lotu Lewandowskiego do Stanów Zjednoczonych
Tak podsumował to, co dzieje się w Legii. „To nie powinno tak funkcjonować”
Piłkarz Radomiaka zdradził, co wyróżnia Goncalo Feio!