Polska firma Drutex to znany producent okien, drzwi i rolet, który słynie z mocnego marketingu sportowego. Do tej pory ta firma współpracowała z Interem Mediolan czy Juventusem. A ambasadorami głośnej międzynarodowej kampanii “Okna Drutex – Wybór Mistrzów” byli tak uznani piłkarze jak: Jakub Błaszczykowski, Philipp Lahm i Andrea Pirlo, a więc legenda reprezentacji Polski oraz dwóch mistrzów świata.
Drutex łączy siły z Bayernem Monachium!
“Umowa sponsorska obowiązuje przez trzy lata. W ramach współpracy z Bayernem Drutex będzie korzystał z szerokiego pakietu świadczeń marketingowych. Obejmuje on m.in. ekspozycję marki na bandach LED wokół boiska, reklamę na tablicy sędziowskiej, obecność w kanałach social media klubu oraz promocję w oficjalnych kanałach komunikacyjnych FC Bayern. Dodatkowo DRUTEX uzyska możliwość wykorzystania w swoich działaniach marketingowych materiałów klubu – w tym logo, zdjęć i nagrań z meczów oraz wizerunku zawodników – na potrzeby wsparcia reklamowego. Efektem tej współpracy jest już zrealizowany spot reklamowy, który stanie się integralną częścią kampanii mediowej marki, zapewniając jej globalny zasięg i dotarcie do milionów kibiców na całym świecie” – czytamy w oficjalnym oświadczeniu polskiej firmy.
“Swoją markę i pozycję w branży budowaliśmy przez ostatnie 40 lat” – dodaje Leszek Gierszewski, założyciel i prezes firmy.
Temat ten został poruszony także we wtorkowym programie “Tylko Sport”.
– Firma Drutex została “platynowym” sponsorem Bayernu Monachium i to wielkie osiągnięcie. Oczywiście na koszulkach Bayernu Monachium głównym sponsorem wciąż będzie “T Mobile”, ale zdaje się, że logo polskiej firmy będzie widniało gdzieś na plecach – poweidział Marcin Borzęcki, jeden z prowadzących programu.
Więcej o tym posłuchacie w programie “Tylko Sport”, gdzie usłyszycie także o nowym sezonie Serie A oraz o transferach polskich piłkarzy, bo Kacper Urbański i Arkadiusz Milik mogą lada dzień zmienić swoje kluby.