Nowy sponsor Ligue 1
Oficjalnie od 1 lipca francuska elita piłkarska zmienia nazwę. Miejsce poprzedniego sponsora, czyli firmy Uber Eats, zastąpił nowy, którym jest restauracja McDonald’s. Pełna nazwa ligi będzie w nadchodzącym sezonie brzmieć następująco: “Ligue 1 McDonald’s”.
Od czasu przemianowania ligi francuskiej na Ligue 1, czyli od 2002 roku, rozgrywki miało już czterech sponsorów tytularnych. W latach 2002-2008 było to przedsiębiorstwo telekomunikacyjne Orange.
Przez następne 9 lat liga nie miała żadnego sponsora. W 2017 roku sytuacja się zmieniła. Umowę z Ligue 1 podpisała sieć sklepów zajmujących się sprzedażą elementów wyposażenia domu Conforama. Kontrakt trwał przez trzy lata.
Trzy sezony z McDonald’s
Przez ostatnie cztery sezony głównym sponsorem Ligue 1 było Uber Eats. Firma ta zajmuje się dowozem posiłków zamówionych na wynos.
Od dziś sponsorem tytularnym ligi będzie McDonald’s. Umowa została podpisana na trzy sezony. Początek rozgrywek jest zaplanowany na 16 sierpnia.