Mata miłośnikiem gry wideo
Michał “Mata” Matczak to polski raper i autor diamentowego albumu “100 dni do matury” oraz płyty “Młody Matczak”, która w czerwcu tego roku osiągnęła status podwójnego diamentu (ponad 300 tysięcy sprzedanych egzemplarzy). 24-latek jest również fanem piłki nożnej, a we wrześniu 2022 roku kibicował Robertowi Lewandowskiemu na meczu Barcelony z Realem Madryt. Dodatkowo pełni funkcję prezesa w klubie występującym na poziomie A klasy – Ludowy Klub Sportowy Tajfun Ostrów Lubelski.
Jak się jednak okazuje, Matczak jest również miłośnikiem gry wideo – “EA FC” (dawniej FIFA), czyli corocznie wydawanej produkcji piłkarskiej. W świeżo upieczonej edycji gry – “EA FC 25” możemy usłyszeć jego utwór pod tytułem “Lloret de Mar”. W teledysku pojawił się Wojciech Szczęsny.
Założyciel składu “GOMBAO33” na platformie “Twitch” postanowił ujawnić kwotę, którą wydał na paczki w zeszłorocznej odsłonie serii. – Pięć dyszek poszło na paki. Nie wiem, czy jest się czym chwalić, ale lubię pootwierać. Nie będę ukrywał – podkreślił.
Paczki w trybie “Ultimate Team” działają w sposób odpowiadający lootboxom (pojemnikom w grach zawierającym losowe, wirtualne przedmioty). Po otwarciu paczki trafisz na karty piłkarzy, których następnie możesz użyć w budowie swojej wymarzonej jedenastki.