Wieloletnie doświadczenie Szkolnikowskiego
Marek Szkolnikowski był początkowo dziennikarzem w TVP Sport, a następnie zajmował kierownicze stanowiska. We wrześniu ubiegłego roku, po ponad sześciu latach kierowania sportową anteną Telewizji Polskiej, ustąpił z tej funkcji. Jego miejsce zajął wówczas Krzysztof Zieliński.
Dziś w mediach społecznościowych zarówno Szkolnikowskiego, jak i firmy InPost pojawiły się wpisy informujące o nawiązaniu współpracy. Były sternik w TVP Sport zajął stanowisko dyrektora ds. sponsoringu sportowego.
Szkolnikowski dyrektorem w InPost
Firma InPost opisała Szkolnikowskiego na swoim profilu na LinkedInie jako “eksperta rynku medialnego i marketingu sportowego z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem w branży”. Dodano, że “dziennikarz sportowy oraz wieloletni dyrektor TVP Sport doskonale zna nowoczesny marketing oraz potencjał sponsoringu sportowego”.
– Potwierdzam transfer do nowej drużyny. Z InPostPLłączą nas globalne ambicje i miłość do sportu. Reprezentacja Polski w piłce nożnej i kontrakt z PZPN, Newcastle czy Tour de France to nasze kluczowe partnerstwa, a to tylko początek. Postaram się dowieźć wszystko na czas – napisał sam Szkolnikowski na Twitterze.
Nieco ponad dwa tygodnie temu InPost przedłużył współpracę z reprezentacją Polski, której Sponsorem Strategicznym pozostaje od 2022 roku.