Górnik Zabrze z zastrzykiem gotówki
Górnik Zabrze wtorkowym południem ogłosił nawiązanie ważnej współpracy. Wesprzeć zabrzański klub zdecydowała się firma Corendon Airlines. Mówimy o firmie organizującej bezpośrednie loty do 165 lotnisk w 65 krajach, obsługującej 6 milionów pasażerów rocznie. Logo sponsora będzie widoczne na spodenkach meczowych, brandingu stadionowym i mediach społecznościowych klubu. Na mocy dwuletniej współpracy “Trójkolorowi” zainkasują około 1,6 miliona złotych – wyjawił Tomasz Włodarczyk.
— Dla nas to bardzo ważna decyzja – Corendon Airlines jest linią lotniczą, która wspiera sport różnego rodzaju. Bardzo się cieszymy, że udało nam się doprowadzić tę umowę do finalizacji i z tego, że będziemy w jednej rodzinie przez najbliższe dwa lata – podsumowała Halina Strzyżewska, Corendon Airlines Country Sales Manager.
Zadowolenia z nawiązania współpracy nie ukrywa rzecz jasna także zarząd Górniku Zabrze. — Umowa z Corendon Airlines to trwałe wsparcie finansowe solidnego, partnera rzetelnego, który przez dwa lata będzie z nami. Logotyp sponsora widoczny będzie na spodenkach, ale również innych przestrzeniach marketingowych, które nasi Kibice znają, a my coraz częściej je wykorzystujemy – powiedział dr Bartłomiej Gabryś, członek zarządu klubu.
Górnik Zabrze ostatni sezon Ekstraklasy zakończył na dziewiątym miejscu tabeli z bilansem trzynastu zwycięstw, ośmiu remisów i trzynastu porażek. W trwającym oknie transferowym zabrzanie dokonali ogromu wzmocnień jak i zmienili trenera. Nowym szkoleniowcem został Michal Gasparik, który wcześniej odpowiadał przez ponad cztery lata za Spartak Trnava. Na inaugurację nowej kampanii ligowej zabrzanie zmierzą się przed własną publicznością z Lechią Gdańsk (20.07).