To prawda, że GieKSa właśnie podpisała trzyletnią umowę z Superbet, rekordową w historii klubu! – Obejmujemy sponsoringiem głównym cztery klubowe sekcje, głęboko wierzymy w to, że wspólna przyszłość będzie super! – zapowiada Łukasz Seweryniak, General Manager Superbet Polska.
Logotyp marki Superbet znajdzie się na froncie koszulek meczowych piłkarzy GKS-u Katowice, którzy w najbliższy weekend rozpoczną zmagania w PKO BP Ekstraklasie, jak również na strojach meczowych sekcji piłki noznej kobiet (wicemistrzynie Polski), hokeja na lodzie (wicemistrzowie Polski) oraz siatkarzy grających w PlusLidze. To najwyższa, rekordowa umowa sponsorska w historii tego zasłużonego klubu.
– Tak jak w przypadku wszystkich naszych kluczowych sponsoringów, sam logotyp na stroju czy ekspozycja na bandach wokół murawy to tylko wierzchołek góry lodowej. Przede wszystkim zależy nam na zapewnianiu dobrej zabawy kibicom i wspólnym tworzeniu pięknej przyszłości. Stąd stawiamy na długoterminową współpracę i już nie możemy doczekać się otwarcia nowego stadionu, chociaż Bukową na pewno pożegnamy godnie – podkreśla Łukasz Seweryniak.
– GKS Katowice świętuje w tym roku jubileusz swojego 60-lecia. Jestem szczęśliwy, że tę ważną dla całej społeczności Katowic rocznicę uświetnia kolejne historyczne wydarzenie. Po medalach hokeistów i piłkarek, wymarzonym awansie piłkarzy, teraz zawieramy rekordową umowę sponsorską. Cieszy oczywiście fakt, że kontrakt z tak uznaną marką ma charakter wielosekcyjny, będzie obowiązywał przez najbliższe 3 lata i niesie za sobą wiele wspólnych aktywności dla naszych kibiców. Jestem przekonany, że to kolejny ważny krok w rozwoju GieKSy oraz zwiastun jeszcze lepszych czasów dla naszego klubu – podkreśla Krzysztof Nowak, prezes GKS-u Katowice.
Wielka kasa dla kibiców
Już na początek wspólnego działania Superbet ma do zaproponowania fanom GieKSy nie lada gratkę! Nowy sponsor główny dopłaci 100 złotych do zakupu aż 1964 nowych koszulek meczowych, umożliwiając fanom zdobycie nowych, już ekstraklasowych strojów w okazyjnej cenie. Żeby skorzystać z oferty wystarczy przy zakupie stacjonarnym okazać aplikację mobilną Superbet. Sama ta akcja to blisko 200 tysięcy złotych przekazanych przez bukmachera kibicom, którzy będą mogli kupić wymarzoną koszulkę w znacznie niższej cenie.
– Po wielu latach spędzonych poza Ekstraklasą, ten awans jest dla społeczności GieKSy czymś naprawdę niesamowitym. Atmosfera jest wręcz elektryzująca, a zainteresowanie Klubem jest olbrzymie. Na dodatek ten awans idealnie zbiegł się w czasie z perspektywą otwarcia nowego, wyczekiwanego przecież przez tyle lat stadionu. Wspólnie z Klubem i kibicami, z którymi przecież współpracujemy już od dawna, zrobimy wszystko, by sprawić, że będzie on tętnił życiem i dobrą zabawą. Wierzę głęboko, że pisze się właśnie nowa, znakomita historia GKS-u i jestem dumny, że będziemy jej częścią – podkreśla Bartosz Malaka, Head of Marketing – Sponsoring & Partnerships w Superbet Polska.
Sponsoring godny XXI wieku
Filozofia sponsoringu marki Superbet znacznie odbiega od standardowego umieszczenia logotypu na koszulkach i stadionie i ograniczenia do tego swojej aktywności. Kluby współpracujące z wiceliderem polskiego rynku bukmacherskiego online mogą liczyć na niestandardowe podejście do współpracy, liczne akcje dla kibiców oraz stworzenie systemu naczyń połączonych w ramach którego sponsor blisko współpracuje z klubem i kibicami, dodatkowo angażując całą społeczność do wspierania realizacji sportowych celów.
W nadchodzącym sezonie logotyp marki Superbet znajdzie się na frontach trzech drużyn w ekstraklasie: oprócz GieKSy są to Górnik Zabrze oraz Lech Poznań, kilka dni temu logotyp marki pojawił się także na koszulce Wisły Kraków. – Przed nami niezwykle ekscytujący sezon. Na pewno nie przespaliśmy okna transferowego, umacniając swoją dominację i po raz kolejny pokazując, że jesteśmy supersponsorem polskiego sportu – podsumowuje Łukasz Seweryniak.