To jedyne w swoim rodzaju partnerstwo z UEFA realizuje przekonanie marki Decathlon w piłce nożnej: najlepsza piłka może być dostępna dla wszystkich.
PIŁKA WYBRANA PRZEZ PROFESJONALNYCH GRACZY ZE WZGLĘDU NA JEJ DOSKONAŁĄ JAKOŚĆ
Decathlon nawiązuje współpracę z UEFA i zostaje oficjalnym dostawcą piłek meczowych dla Ligi Europy oraz Ligi Konferencji UEFA. Współpraca ta rozpocznie się od sezonu 2024/2025 i potrwa do końca sezonu 2026/2027.
Piłka KIPSTA, spełniająca najwyższe standardy techniczne i nagrodzona znakiem jakości FIFA, została wybrana ze względu na możliwość kontroli, jaką daje ona zawodnikowi, a także wyjątkową przyczepność, która ułatwia korzystanie z piłki w każdych warunkach pogodowych. Zastosowana do jej stworzenia technologia termoklejenia zapewnia również lepszą trwałość piłki, gwarantując jej najwyższą jakość od początku do końca meczu.
Fabien Brosse, Globalny Dyrektor ds. Sportu i Produktów w Decathlon: “Decathlon jest dumny z nawiązania tej wspaniałej współpracy z UEFA i zostania oficjalnym dostawcą piłek meczowych dla Ligi Europy oraz Ligi Konferencji UEFA. Wybór naszej piłki pokazuje, że podjęte przez nas starania na rzecz stworzenia wysokiej jakości, zaawansowanych technicznie produktów do gry na najwyższym poziomie sportowym, przyniosły spektakularne efekty”.
Guy-Laurent Epstein, Dyrektor Marketingu w UEFA: “Z niecierpliwością czekamy aż zobaczymy nowe piłki Kipsta w akcji w całej Europie, gdy rozpocznie się nowy, ekscytujący sezon męskich rozgrywek klubowych Ligi Europy oraz Ligi Konferencji UEFA. Ponadto, cieszymy się z ambitnych planów, które podejmuje Decathlon w celu promowania i sprzedaży piłek za pośrednictwem swoich rozległych sieci detalicznych oraz internetowych”.
PARTNERSTWO, KTÓRE ZMIENIA ZASADY GRY
Podczas gdy wiele osób nigdy nie miało okazji grać profesjonalną piłką, Decathlon i UEFA łączą siły, aby zmienić tę sytuację. Łącząc siły, udowadniają, że piłka w przystępnej cenie może być doskonałej jakości i spełniać najwyższe profesjonalne standardy.
Taki poziom jakości został osiągnięty w piłkach KIPSTA dzięki owocnej współpracy z wieloma graczami na różnych poziomach, co zaowocowało posiadaniem najmocniej przetestowanej piłki na świecie. Testy prototypów piłki zostały przeprowadzone m.in. z ponad 10 profesjonalnymi drużynami piłkarskimi we Francji.
Jednak jakość piłki nie wpływa na jej dostępność, zgodnie z modelem biznesowym marki Decathlon: KIPSTA chce dotrzeć do jak największej liczby piłkarzy na całym świecie, z doskonałymi i zrównoważonymi produktami, które spełniają profesjonalne standardy i są dostępne dla każdego.
Replika piłki jest już dostępna online i we wszystkich sklepach Decathlon.
Frédéric Boistard, Dyrektor Sportu w Decathlon: “Piłka nożna to sport, który w pełni odzwierciedla hasło Decathlon: Ready To Play. Można w nią grać wszędzie, jeśli tylko ma się grupę ludzi i piłkę. Kipsta ma na celu dostarczenie tego kluczowego elementu do każdego meczu, a tym samym zwiększenie doświadczenia każdego gracza na boisku, niezależnie od tego, czy jest to gra profesjonalistów podczas meczu UEFA, czy młodych początkujących na boisku szkolnym”.