Piękny finał konkursu
Historia niesamowitych koszulek B-klasowej Chełmianki Gdańsk zaczęła się podczas jednego z Poranków w Kanale Sportowym. Prowadzący Tomasz Smokowski często zakładał koszulki klubów z niższych lig i stąd padł pomysł, aby stworzyć konkurs, w którym do wygrania będzie specjalnie przygotowany projekt trykotów.
Do akcji włączyła się Kappa, która zobowiązała się przygotować stroje dla klubu, który wykaże się najbardziej unikalną i ciekawą historią. Wybór padł właśnie na Chełmiankę Gdańsk, drużynę założoną przez Stanisława Urbana i Miłosza Sandacha. Młodzi pasjonaci piłki nożnej i ich koledzy najpierw rywalizowali w “zwykłej” lidze orlikowej, natomiast od tego sezonu grają w B-klasie.
Akcja odbiła się szerokim echem
Od słów, do czynów, Kappa zaprojektowała i przygotowała unikalne koszulki dla drużyny, o których we wtorkowym programie “Tylko Sport” na Kanale Sportowym opowiedzieli przedstawiciele firmy.
Michał Wójcik, dyrektor zarządzający Kappy przyznał, że cała akcja okazała się wielkim sukcesem. – Kluby zaczęły przysyłać koszulki i padł pomysł, aby jeden z nich wybrać i zrobić produkt, który będzie odpowiadał najwyższym standardom. Akcja spotkała się z bardzo pozytywnym odzewem – mówił.
Bartosz Włodarczyk, Art Director & Designer zdradził z kolei, jakie były zakulisowe cele całego projektu. – Wyjście z koszulkami piłkarskimi do lifestyle’u jest coraz większym trendem. Grecki klub Athens Kallithea i włoska Venezia są doskonałymi przykładami, dlatego postanowiliśmy pójść tym tropem i zrobić to w Polsce – mówił.
Koszulki i Chełmianka niosą się po sieci
O sukcesie całej akcji najlepiej świadczy fakt, że zarówno sama Chełmianka Gdańsk, jak i jej unikalne koszulki zyskały spory rozgłos również poza Polską. Wiele zagranicznych profili m.in. na Twitterze opublikowało zdjęcia trykotów i podstawowe informacje na ich temat.