Barcelona zaprezentowała nowe koszulki
Barcelona zaprezentowała wyjątkowe koszulki. Limitowana edycja to efekt współpracy z firmą Spotify, która jest oficjalnym sponsorem klubu. Nowe trykoty zawierają na sobie napis “Cactus Jack” – nazwę marki Travisa Scotta. Amerykański raper to jeden z najpopularniejszych muzycznych artystów obecnego pokolenia. Miesięcznie w serwisie Spotify słuchają go dziesiątki milionów słuchaczy. Porażające są jednak ceny koszulek. Zwykła kosztuje 399,99 euro, a podpisana przez zawodników i zawodniczki Barcelony 2999,99 euro.
Specjalne koszulki zawodnicy Barcelony założą podczas El Clasico, które odbędzie się 11 maja. Tydzień później trykoty z napisem Travisa Scotta ubiorą piłkarki pierwszej drużyny Blaugrany. Warto dodać, że 10 maja artysta zagra w Barcelonie koncert z okazji współpracy ze Spotify. Na oficjalnej stronie klubu można przeczytać, że “emblematyczna lokalizacja miasta zostanie przemieniona w scenę”, a udział w koncercie wezmą “najbardziej lojalni fani amerykańskiego wokalisty, którzy zostaną zaproszeni na to unikalne show przez Spotify”.
Współpraca Barcelony ze szwedzkim serwisem do odtwarzania muzyki rozwija się na wielu płaszczyznach. Travis Scott nie jest bowiem pierwszym muzykiem, którego marka zawitała na koszulkach Dumy Katalonii. Wcześniej to samo wyróżnienie spotkało m.in. The Rolling Stones, Coldplay czy Karol G. Stadion zespołu również nosi nazwę związaną ze sponsorem – Spotify Camp Nou.