Atletico zmieniło nazwę stadionu
Obiekt Atletico Madryt nosi już nazwę “Riyadh Air Metropolitano”. Saudyjskie linie lotnicze już wcześniej były głównym sponsorem madryckiego klubu, miały swoje logo na przodzie koszulki w ramach czteroletniej umowy podpisanej w zeszłym roku. Teraz współpraca została przedłużona do co najmniej 2033 roku. W nowym kontrakcie zawarto także zmianę nazwy stadionu, co będzie wiązało się z dodatkowymi przychodami dla Atletico.
Łącznie “Los Rojiblancos” w ciągu najbliższych dziewięciu lat mają zarobić około 250-300 milionów euro na współpracy z saudyjskimi liniami lotniczymi – informuje “Expansion”. Jest to ważny zastrzyk gotówki dla zespołu z Madrytu, gwarantujący im większą płynność finansową.
Atletico w tegorocznym letnim oknie transferowym poczyniło wielkie inwestycje. Za sprawą wydania 185 milionów euro zakontraktowali oni Juliana Alvareza, Conora Gallaghera, Robina Le Normanda i Sorlotha. Wydatki zostały w części zrównoważone sprzedażą Joao Felixa, Samu Omorodiona, czy Alvaro Moraty.
Po dotychczasowych dziewięciu rozegranych meczach ligowych ekipa Diego Simeone zajmuje trzecie miejsce w tabeli z stratą czterech punktów do drugiego Realu Madryt i siedmiu “oczek” do liderującej Barcelony.