HomeInne sportyDecathlon jedzie z Tour de Pologne!

Decathlon jedzie z Tour de Pologne!

Źródło: Informacja prasowa Decathlon Polska

Aktualizacja:

Marka Decathlon i Tour de Pologne łączą siły. W ramach tej współpracy Decathlon będzie jednym z głównych partnerów największego wyścigu kolarskiego w Polsce.

Decathlon x Tour de Pologne

Decathlon

Decathlon i Tour de Pologne łączą siły

Współpraca pomiędzy marką Decathlon a Tour de Pologne, największym i najważniejszym wyścigiem kolarskim w naszym kraju, jest istotnym wydarzeniem na rynku sponsoringu sportowego. Decathlon w najbliższych sezonach będzie doskonale widoczny na trasie wszystkich etapów wyścigu. Obie firmy mają w planach także wspólne, niestandardowe działania promujące kolarstwo oraz aktywność fizyczną.

Decathlon jest w Polsce zdecydowanym liderem w obszarze szeroko pojętej mobilności, a rowery zawsze odgrywały kluczową rolę w naszej ewolucji i rozwoju. Miliony dzieci na całym świecie nauczyły się jeździć na swoim pierwszym rowerze z Decathlon, a miliony dorosłych używają naszych rowerów każdego dnia. Współpraca z Tour de Pologne to kolejny, bardzo ważny krok na drodze naszej marki. Chcemy popularyzować sport w naszym kraju, a jazda na rowerze to jedna z najpopularniejszych i najlepiej dostępnych aktywności fizycznych. Współpraca z takim partnerem jak Tour de Pologne to dla nas szansa na szerokie docieranie do fanów kolarstwa w całej Polsce – podkreślił Nils Swolkien, Chief Executive Officer w Decathlon Polska.

Marka Decathlon od dawna aktywnie wspiera sport, ma także w swojej historii wiele akcji i kampanii związanych z kolarstwem. W ubiegłym roku Decathlon został również głównym partnerem trzech drużyn kolarskich AG2R LA MONDIALE. Kolarze drużyn mogą liczyć na doświadczenie i know-how VAN RYSEL, wyczynowej marki rowerów szosowych Decathlon, która wyposażyła ich w rowery, kaski i okulary.

Swojego zadowolenia z ogłoszonej współpracy nie ukrywał również Czesław Lang. – Bardzo się cieszę, że podjęliśmy współpracę z tak znaną i lubianą na świecie marką, jaką jest Decathlon. Od lat organizujemy największy i najbardziej prestiżowy wyścig kolarski w Polsce i w naszej części Europy. Ten sport przyciąga całe rodziny. Jako Tour de Pologne staramy się szukać nowych kanałów komunikacji i dotarcia do miłośników kolarstwa, a nasze wspólne działania z Decathlon na pewno pozytywnie wpłyną na jeszcze większą popularyzację jazdy na rowerze, zarówno tej zawodowej, jak i amatorskiej, bo kolarstwo to sport wręcz stworzony do aktywnego spędzania czasu. Jeszcze raz dziękuję firmie Decathlon za decyzję o podjęciu współpracy i wspólnej promocji kolarstwa w naszym kraju – powiedział Dyrektor Tour de Pologne oraz wicemistrz olimpijski z Moskwy.

Informacja prasowa

Kategorie:

Przeczytaj więcej

Zobacz więcej ›

Bombardier wraca do Polski! Zawalczy na gołe pięści
Bartosiński przemówił po porażce z Chalidowem (WIDEO)
Juras docenił Quebonafide i… nawiązał do rapera z USA
Zawodnik UFC dostał propozycję od KSW, ale wybrał… FAME MMA. Teraz się tłumaczy
Denis Labryga wraca do klatki MMA. Przed nim prawdziwe sportowe wyzwanie
Rysiewski o reakcji Bartosińskiego po przegranej z Chalidowem. Musiał mu to wyjaśnić
To może być następny rywal Mameda Chalidowa! Hit marketingowy i sportowy
Mistrz UFC oddał to, co należne Mamedowi Chalidowowi! [ZDJĘCIE]
Wiadomo, kto dostał bonus po gali XTB KSW 100. Padł rekord!
Mike Tyson może powalczyć z legendą boksu. To byłaby wielka sensacja!