HomeInne sportyDecathlon jedzie z Tour de Pologne!

Decathlon jedzie z Tour de Pologne!

Źródło: Informacja prasowa Decathlon Polska

Aktualizacja:

Marka Decathlon i Tour de Pologne łączą siły. W ramach tej współpracy Decathlon będzie jednym z głównych partnerów największego wyścigu kolarskiego w Polsce.

Decathlon x Tour de Pologne

Decathlon

Decathlon i Tour de Pologne łączą siły

Współpraca pomiędzy marką Decathlon a Tour de Pologne, największym i najważniejszym wyścigiem kolarskim w naszym kraju, jest istotnym wydarzeniem na rynku sponsoringu sportowego. Decathlon w najbliższych sezonach będzie doskonale widoczny na trasie wszystkich etapów wyścigu. Obie firmy mają w planach także wspólne, niestandardowe działania promujące kolarstwo oraz aktywność fizyczną.

Decathlon jest w Polsce zdecydowanym liderem w obszarze szeroko pojętej mobilności, a rowery zawsze odgrywały kluczową rolę w naszej ewolucji i rozwoju. Miliony dzieci na całym świecie nauczyły się jeździć na swoim pierwszym rowerze z Decathlon, a miliony dorosłych używają naszych rowerów każdego dnia. Współpraca z Tour de Pologne to kolejny, bardzo ważny krok na drodze naszej marki. Chcemy popularyzować sport w naszym kraju, a jazda na rowerze to jedna z najpopularniejszych i najlepiej dostępnych aktywności fizycznych. Współpraca z takim partnerem jak Tour de Pologne to dla nas szansa na szerokie docieranie do fanów kolarstwa w całej Polsce – podkreślił Nils Swolkien, Chief Executive Officer w Decathlon Polska.

Marka Decathlon od dawna aktywnie wspiera sport, ma także w swojej historii wiele akcji i kampanii związanych z kolarstwem. W ubiegłym roku Decathlon został również głównym partnerem trzech drużyn kolarskich AG2R LA MONDIALE. Kolarze drużyn mogą liczyć na doświadczenie i know-how VAN RYSEL, wyczynowej marki rowerów szosowych Decathlon, która wyposażyła ich w rowery, kaski i okulary.

Swojego zadowolenia z ogłoszonej współpracy nie ukrywał również Czesław Lang. – Bardzo się cieszę, że podjęliśmy współpracę z tak znaną i lubianą na świecie marką, jaką jest Decathlon. Od lat organizujemy największy i najbardziej prestiżowy wyścig kolarski w Polsce i w naszej części Europy. Ten sport przyciąga całe rodziny. Jako Tour de Pologne staramy się szukać nowych kanałów komunikacji i dotarcia do miłośników kolarstwa, a nasze wspólne działania z Decathlon na pewno pozytywnie wpłyną na jeszcze większą popularyzację jazdy na rowerze, zarówno tej zawodowej, jak i amatorskiej, bo kolarstwo to sport wręcz stworzony do aktywnego spędzania czasu. Jeszcze raz dziękuję firmie Decathlon za decyzję o podjęciu współpracy i wspólnej promocji kolarstwa w naszym kraju – powiedział Dyrektor Tour de Pologne oraz wicemistrz olimpijski z Moskwy.

Informacja prasowa

Kategorie:

Przeczytaj więcej

Zobacz więcej ›

Kulisy wyboru Thomasa Tuchela. Jak wyglądała sprawa z innymi kandydatami?
Pep Guardiola coraz bliżej podjęcia decyzji. Wyrok nie będzie kluczowy
Dramat byłego klubu Marcina Bułki! Drużynie grozi najgorsze
Niedoszły reprezentant Niemiec może zmienić narodowość! Nietypowa decyzja
Lech Poznań ma plan na zastąpienie lidera. Pełna gotowość
Feio skomentował swoją przyszłość. Jasna deklaracja
Radomiak ma nowego zawodnika. Egzotyczne wzmocnienie
Lamine Yamal mógł napisać historię. Joan Laporta wszystko ujawnił
FC Barcelona walczy z La Liga. Laporta wyjaśnia sytuację finansową klubu
Oto największe talenty piłkarskie! Lista Golden Boy ogłoszona