Na tym Jabłoński skupi się w Motorze. Jasne cele
W połowie września Motor Lublin poinformował o tym, że nowym wiceprezesem klubu został Łukasz Jabłoński. Wcześniej był on prezesem Korony Kielce. W rozmowie z “Przeglądem Sportowym” Jabłoński podzielił się celami, które stawia sobie w Lublinie na najbliższe miesiące. Wymienił też dwa największe wyzwania, jakie go czekają. – Frekwencja i sponsorzy – podkreślił.
– O wnętrze organizacji się nie martwię. Wiem, jak to zrobić i jestem już bliski, żeby personalnie to poukładać. Dwa cele i priorytety, które przede mną stoją, to budowanie i dbanie o frekwencję oraz pozyskiwanie sponsorów – zaznaczył wiceprezes klubu.
Choć frekwencja w Lublinie zazwyczaj stoi na wysokim poziomie, to władze klubu chcą, aby na stadion przychodziło jeszcze więcej osób. Pomóc ma w tym m.in. zatrudnienie nowego dyrektora komunikacji – Michała Szprendałowicza, który w przeszłości pracował w Rakowie Częstochowa czy Lechii Gdańsk. Szprendałowicz pracuje w Motorze od 2 tygodni i już widać efekty jego działań choćby w promowaniu spotkań domowych.