Jagiellonia podpisała umowę z Polską Organizacją Turystyczną
Już na początku października Jagiellonia Białystok rozpocznie rywalizację w Lidze Konferencji Europy. Pierwszym rywalem mistrzów Polski będzie FC Kopenhaga. Zespół Adriana Siemieńca przygotowuje się właśnie do startu rozgrywek oraz kolejnych meczów w Ekstraklasie. Prace trwają także w gabinetach. W czwartek “TVP Sport” poinformował o podpisaniu przez władze Jagiellonii ważnej umowy.
Klub związał się umową handlową z Polską Organizacją Turystyczną. Głównym założeniem jest promowanie przez Jagiellonię Polski na arenie międzynarodowej. – Byliśmy pierwsi w maju, kończąc rozgrywki PKO BP Ekstraklasy i jesteśmy pierwsi teraz w Polskiej Organizacji Turystycznej. Cieszę się, że Jagiellonia Białystok jest ambasadorem nie tylko Białegostoku i Podlasia, ale ruszamy w Europę, reprezentując też Polskę. Mam nadzieję, że będziemy robić to w taki sposób, który spotka się z akceptacją Polskiej Organizacji Turystycznej. To, że mamy zadania do wykonania, nie wynika tylko z naszych obowiązków, ale też i z chęci do współpracy – powiedział prezes klubu Wojciech Pertkiewicz.
Jak ustalił dziennikarz Robert Bońkowski, zobowiązania promocyjne mogą sięgać nawet kwoty kilku milionów złotych. Promocja ma odbywać się głównie w mediach społecznościowych klubu. W umowie jest także zapis, że Jagiellonia może wprowadzać swoje własne pomysły promocyjne.
W najbliższy weekend mistrzowie Polski wrócą po przerwie na kadrę do ligowej rywalizacji. Zespół z Podlasia zagra na wyjeździe z Lechem Poznań, a mecz zaplanowano na sobotę 14 września na 20.15.