InPost partnerem Atletico Madryt
Z komunikatu opublikowanego przez madrycki klub wynika, że w ramach umowy InPost będzie miał swoje paczkomaty na terenie stadionu Civitas Metropolitano, a także w ośrodkach treningowych Atletico w miastach Alcalá de Henares i Majadahonda. Marka będzie również obecna na boisku i poza nim w trakcie meczów, a do tego będzie miała własną strefę w strefie kibica poza stadionem.
Co więcej, InPost stanie się oficjalnym dostawcą przesyłek w obszarze eCommerce madryckiego klubu. – Dzięki temu kibice będą mogli odbierać swoje zakupy, w tym koszulki na nowy sezon, korzystając z sieci Punto Pack i Lockers firmy InPost. Kibice będą mogli również dokonywać zwrotów za pośrednictwem InPost i korzystać ze specjalnych promocji – czytamy w komunikacie.
Kolejny piłkarski wątek w działalności InPostu
– Wierzę, że ta współpraca z Atlético Madryt jeszcze bardziej wzmocni lokalną świadomość marki InPost w Hiszpanii i kolejne miliony hiszpańskich fanów piłki nożnej zakochają się w dostawach InPost. InPost i Atlético Madryt łączy też zaangażowanie w troskę o środowisko, dlatego utworzymy Radę Zrównoważonego Rozwoju, aby wspólnie działać na rzecz zrównoważonego rozwoju – napisał w sieci Rafał Brzoska, właściciel InPostu.
To kolejna piłkarska współpraca, którą InPost ogłosił w ostatnich miesiącach. W grudniu ubiegłego roku firma została oficjalnym partnerem drużyny piłkarskiej Newcastle United. W połowie czerwca natomiast przedłużyła strategiczne partnerska z piłkarską kadrą narodową.