To może być koniec współpracy Rolexa z F1
Rolex od ponad 10 lat sponsoruje F1, a w rozmowach uczestniczył sam sir Jackie Stewart. The Flying Scot zaproponował wtedy, żeby Rolex został sponsorem całych mistrzostw i jak się później okazało, był to strzał w dziesiątkę. Teraz jednak wieloletnia współpraca może dobiec końca. Wzrost popularności sprawił, że na horyzoncie pojawiły się lukratywne oferty. Francuski gigant, LVMH (Moet Hennessy Louis Vuitton), zaoferował 150 milionów dolarów w zamian za bycie głównym sponsorem całych mistrzostw.
Szwajcarski “Blick” poinformował, że dzięki takiej ofercie LVMH zostanie głównym sponsorem F1 już od 2025 roku. W Formule jednak marka nie pojawia się po raz pierwszy, bo kilka lat temu rozpoczęła współpracę z Red Bullem, a nawet doprowadziła do tego, że silniki w bolidach nazywały się TAG Hauer. Wraz z końcem tego sezonu ich umowa z austriackim zespołem wygasa, co pozwala bardzo płynnie przejść do zostania oficjalnym sponsorem całych zawodów. Kwota jest jednak zaskakująca, bo jej wartość jest kilkukrotnie wyższa od tej, którą oferował Rolex.