HomePiłka nożnaNowa współpraca Lewandowskiego. Został globalnym ambasadorem Zalando

Nowa współpraca Lewandowskiego. Został globalnym ambasadorem Zalando

Źródło: Zalando/Nowy Marketing

Aktualizacja:

Robert Lewandowski i piłkarka FC Barcelony, Alexia Putellas zostali nowymi globalnymi ambasadorami popularnej marki Zalando. Oboje będą twarzami kampanii “Your best is yet to come”, której celem jest zachęcanie do uprawiania sportu.

Robert Lewandowski

Pawel Bejnarowicz / PressFocus

Lewandowski ambasadorem Zalando

O objęciu roli globalnego ambasadora Zalando przez Lewandowskiego dowiadujemy się z oficjalnego komunikatu niemieckiego sklepu internetowego, skupiającego się głównie na sprzedaży odzieży i obuwia. Wraz z nim ogłoszono także nawiązanie współpracy z Alexią Putellas, piłkarką FC Barcelony.

Współpraca z Zalando była wspaniałym doświadczeniem. Jest ona zgodna z moim przekonaniem, że sport to nie tylko rywalizacja, ale ciągłe doskonalenie się i osiąganie nowych szczytów bez strachu przed porażką. W piłce nożnej, tak jak w życiu, chodzi o codzienne pójście do przodu i doskonalenie się. Ta kampania przypomina nam, że najlepsze chwile są jeszcze przed nami, jednocześnie zachęcając wszystkich do zaakceptowania wzlotów i upadków podczas podróży – tłumaczył Lewandowski.

Zalando uruchamia nową kolekcję

Głównym celem kampanii Zalando jest zachęcenie osób kupujących poprzez platformę do uprawiania sportu, niezależnie od dyscypliny. W jej ramach wystartowała również sprzedaż kolekcji Adaptive Sports, za której produkcję odpowiedzialne są Pier One Sports oraz Even&Odd active, marki własne platformy.

Pod wpływem emocji związanych ze sportowym latem, korzystamy z okazji, aby nawiązać kontakt z naszymi klientami. Chcemy pokazać, jak dostęp Zalando do najlepszych marek sportowych i odpowiedniego asortymentu sportowego, pozwala każdemu osiągać najlepsze wyniki. Obserwowanie, jak historia ożywa, dzięki tak znakomitym talentom, jak Robert Lewandowski i Alexia Putellas jest dla nas wszystkich momentem dumy – powiedziała cytowana przez “Nowy Marketing” Sara Spännar, wiceprezes ds. marketingu w Zalando.

Kategorie:

Przeczytaj więcej

Zobacz więcej ›

Czas zmian w Legii Warszawa. Zieliński nie będzie już dyrektorem sportowym
Ważny dzień we Wrocławiu. Śląsk prawdopodobnie w końcu znalazł nowego trenera
Borek o wychowankach Lecha, którzy wyjechali za granicę: Dotyka ich gen dobrze wychowanych chłopców
Feio ukarany przez Legię! Będzie musiał zapłacić
Borek ocenił sytuację Szczęsnego. Nakreślił możliwą przyszłość Polaka w Barcelonie
Dudek odmówił samemu Mourinho! Wrócił pamięcią do przeszłości
Lipiński o porażce Barcy z Atletico: Real nie przegrałby takiego spotkania
Borek ostro o Barcelonie: To są wyniki kompromitujące
Polacy brylują we Francji. Trzech biało-czerwonych nominowanych do XI roku
Pedri po porażce Barcelony z Atletico: Mieliśmy okazje, żeby zamknąć to spotkanie