W kolejnej odsłonie kampanii You Got This wspólnie z marką adidas polscy siatkarze mierzą się ze swoimi wspomnieniami, trudnymi momentami kariery oraz straconymi szansami podkreślając jednocześnie, że najważniejsza w sporcie jest pasja i realizacja marzeń.
Polska reprezentacja siatkarzy uważana jest za jednego z głównych kandydatów do medalu olimpijskiego. To naturalne, jadą bowiem do stolicy Francji jako aktualni Mistrzowie Europy, zwycięzcy Ligi Narodów oraz pierwsza drużyna w rankingu FIVB. I podobnie jak inni sportowcy, zmierzą się nie tylko z przeciwnikami, ale również z oczekiwaniami – własnymi oraz kibiców.
A tegoroczna stawka jest wysoka: obrona tytułu w Siatkarskiej Lidze Narodów i zmagania w najważniejszej imprezie czterolecia. Jak więc radzą sobie z presją, która rośnie z każdą wygraną i zdobytymi tytułami?
W najnowszym spocie kampanii You Got This marki adidas Bartosz Kurek, Aleksander Śliwka, Grzegorz Łomacz, Michał Gierżot, Mikołaj Sawicki oraz Mateusz Poręba, pod opieką trenera Nikoli Grbicia, mierzą się z najtrudniejszymi wyzwaniami swojej kariery.
To tylko krytyka, to tylko kontuzja, to tylko piłka meczowa – każdy z siatkarzy wymienia inne źródła odczuwania presji, niszcząc przedmiot je uosabiający. W ten sposób przypominają sobie, że najważniejsza są pozytywne emocje, które odczuwają wychodząc na boisko.
Jesteśmy drużyną i wspólnie walczymy o jak najlepszy wynik. Jednak w decydującym momencie, często o wyniku decyduje jedna lub dwie piłki. Presja związana z rywalizacją potrafi być przytłaczająca, lecz to co pomaga mi sobie z nią radzić to radość z gry, którą czuje za każdym razem, gdy wychodzę na boisko oraz świadomość, że każdy w drużynie jest gotowy sobie pomóc – podkreśla Aleksander Śliwka, przyjmujący reprezentacji Polski.
Od stycznia 2022 roku selekcjonerem polskiej drużyny narodowej jest Nikola Grbić. To pod jego okiem nasi siatkarze przygotowują się do najważniejszych turniejów i będą walczyć o medale w Paryżu. Naszym celem, jak zawsze, jest zdobycie medalu, a być może i złota. Na każdym turnieju, w którym bierzemy udział. Oczywiście, że czujemy presję. Nie możemy jej uniknąć, szczególnie wiedząc jak ważny jest nasz występ w Paryżu – dla nas, kibiców i sponsorów. W tym roku odczuwamy to 10 razy mocniej – zaznacza trener Polaków.
Wykorzystaj w pełni swoje możliwości
W ramach kampanii You Got This adidas opowiadane są historie amatorów i profesjonalistów, które pokazują, jak można radzić sobie z presją nawet w najbardziej stresujących i kluczowych momentach rywalizacji. Marka adidas wierzy, że dotrze ze swoim przesłaniem do kolejnego
pokolenia sportowców na całym świecie. Każdy może przezwyciężyć presję i czerpać radość oraz satysfakcję z uprawiania sportu, wykorzystując w pełni swoje możliwości. Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v. Matt we współpracy z Papaya Films. Film wyreżyserował Przemek Dzienis.