Barcelona z marketingowym sukcesem
Barcelona kilka dni temu zaprezentowała specjalne koszulki z okazji współpracy klubu z platformą streamingową Spotify. Pozwala ona na wypuszczanie co jakiś czas dedykowanych trykotów nawiązujących do poszczególnych gwiazd sceny muzycznej. W przeszłości na strojach Barcy widniały marki m.in. The Rolling Stones, Coldplay czy Karol G. Ostatnio na koszulkach Dumy Katalonii zagościł Travis Scott, a dokładniej napis “Cactus Jack”, jak określa się markę amerykańskiego rapera.
W nocy z piątku na sobotę kibice Barcelony ustawili się w kolejkach, aby z samego rana mieć jak największą szansę na zakup koszulki. Ci, co przyszli na otwarcie sklepu (8:30), nie musieli nawet wchodzić do sklepu. Kolekcja sprzedała się ponoć w całości w pół godziny. Jeszcze przed południem klub poinformował, że trykotów nie ma już w sprzedaży detalicznej w żadnym oficjalnym sklepie.
Wyjątkowa współpraca Blaugrany z Travisem Scottem nie kończy się na wypuszczeniu do sprzedaży dedykowanych koszulek. W sobotę amerykański raper zagra specjalny koncert dla największych fanów muzyka. W niedzielę natomiast odbędzie się w stolicy Katalonii El Clasico, podczas którego piłkarze Hansiego Flicka wystąpią w limitowanych trykotach. Mecz z Realem Madryt będzie kluczowy dla dalszej walki o mistrzostwo Hiszpanii. Na cztery kolejki przed końcem sezonu Barcelona ma cztery punkty przewagi nad ekipą Królewskich.