Adidas na dłużej z Ekstraklasą
Zgodnie z informacjami opublikowanymi przez władze Ekstraklasy, nowa umowa współpracy została podpisana na pięć lat, do końca sezonu 2029/30. W związku z nią, marka pozostanie oficjalnym dostawcą piłek, choć zakres działania będzie większy niż dotychczas.
Jak informuje “WP SportoweFakty”, współpraca obejmie również nowe linie produktów licencyjnych, działania edukacyjne, projekty skierowane do dzieci i młodzieży, jak również szerszy zakres działań w zakresie promocji i lifestyle’u.
– Współpraca z Adidasem to długie, strategiczne partnerstwo i bardzo się cieszymy z jego przedłużenia na kolejne lata. To najwyższa jakość połączona z nowoczesną wiedzą w dziedzinie projektowania profesjonalnego sprzętu sportowego, a piłkami tej marki rozgrywane są największe turnieje piłkarskie na świecie – powiedział Marcin Animucki, prezes zarządu Ekstraklasy.
Szeroki zakres współpracy
Z komunikatu wynika także, że marka przekaże sprzęt sportowy na rzecz wydarzeń organizowanych przez Fundację Ekstraklasy, a także będzie brać czynny udział w rozwijaniu dzieci i młodzieży w całej Polsce. W ramach tego obszaru zostaną stworzone nowe kolejne odzieżowe o piłkarskiej charakterystyce.
Współpraca obejmie także wyjazdy szkoleniowe do europejskich klubów, które współpracują z Adidasem. Celem tego ma być wymiana wiedzy o dniu meczowym, przyciągnie kibiców, jak również większa obecność Adidasa w kanałach promocyjnych ligi.